۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

ضرب آهنگ قلبت/مون

سلام بابایی
مامان امروز برای آینده تو یک انتخاب خوب کرد.از اون انتخابهایی که خیلی حساسیت داشت روش.خوشحال بود از انتخابش اینقدر که دلش نمیومد از انتخابش کمتر بگه وتا جمله تمام میشد بدون نقطه میرفت سر خط:)
میدونی عزیزم، از وقتی که شکل گرفتن و بوجود آمدنت اعلام شد رنگ زندگی برای ما به یک رنگ فوق خوشگل تبدیل شده.
گوشتو بیار جلو ی چیزی بگم:( طاقت مامانت برای دوری منم بیشتر شده) آخه باور کرده سه نفر شدیم و من به پاس سه نفره شدنمون باید بیشتر تلاش کنم حتی امروز که دکتر برنامه داده بود هفته آینده بره سونوگرافی تا صدای قلب خوشگل تو رو بشنوه
گفت خودم تنها میرم تو به کارت برس و ایندفعه من بودم که گفتم نرو تا منم بیام با هم بشنویم خلاصه قرار شد از خانم دکتری که قراره تو رو به ما هدیه بده خواهش کنه اگر مانع پزشکی نداره یک هفته دیر تر با هم صدای قلب نازنینتو بشنویم اگر هم خانم دکتر اجازه نداد من میام خب:)
آخه میدونی چیه بابایی خیلی برای شنیدن صدای قلبت روزشماری کردم از خیلی روزها قبل.اونروزا که نمیدونستم کی میتونم به این آرزو برسم.حالا که بهش رسیدم دلم نمیاد تجربش نکنم هر چند به برکت اومدنت ی پیشنهاد کاری خوب گرفتم واینروزها به تدارک این کارسرم شلوغه اما تو و مامان هدف زندگی من هستید نباید تو این مشغله فراموش بشید دیگه.
راستی نازنینم فردا میخوام برم اولین پمپرز زندگیتو بخرم من پول میدم تو پی پی کن توش مامان میندازه آشغالی:)
زندگی همینه عزیزم که بابا پول بده بچه پی پی کنه مامان بندازه آشغالی و نوآوری کنیم:)
مامان پولاشو برای پی پی خرج نمیکنه قربونت برم/مامان با پولاش فکر یک تخته واسه بعد از پی پیِ تو:))




۸ نظر:

  1. پمپرز گرونه مرد این بچه رو از الان پولکی نکن:)

    پاسخحذف
  2. خجالت بکشید از حالا اینقدر دم گوش بچه پول پول نکنید!
    :)))

    پاسخحذف
  3. سلام به پسته و پدر و مادرش
    پسته یادت باشه پی پی کردن کار خیلی خوبیه و برای سلامتی لازمه.
    یادت باش شعر بخونی تا صدای قلبت ریتمش خیلی باحال باشه.

    پاسخحذف
  4. نه مامان اعظم، خود پسته بخونه :))))
    پسته کوچولو تو کامنت قبل یادم رفت بگم که چرا بابای تو می خواد اول برات پوشک بخره، برای اینکه اگه یه روز رئیس یه کشور شدی تو اون کشور پی پی نکنی و بدونی جای پی پی کردن کجاس.
    حیف که ممنوعیت گذاشتن و گرنه برات بیشتر می گفتم.

    پاسخحذف
  5. برای آگاهی پسته ی ما ممنوعیتی وجود نداره.بگو بذار بدونه تو چه برهه ای از زمان اهنگ اومدن کرد.

    پاسخحذف